Concurs d’anglès The Fonix 2017

Amb alguna baixa a causa de les malalties, els alumnes de l’Institut van participar fa uns dies a la fase territorial del 10è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya Fonix .

Com és habitual,  la seu de la prova va ser l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, i des de l’Institut considerem molt important la nostra presència perquè la sola presentació al concurs és una experiència molt important per als alumnes seleccionats, que mesuren així el seu coneixement d’anglès i comproven com tothom es pren aquesta qüestió molt seriosament.

Van realitzar la prova la Noa Bernal, la Cristina Piqué, en Jaume Camprubí i en Carlos Landaeta, representants dels cursos de l’ESO i de CFGM. A tots el desitgem que la prova hagi anat molt bé i els agraïm la seva assistència, així com la col·laboració de les famílies.

fonix17