Proves d’anglès de Cambridge

7/5/2016, 18:08. Tal i com us comentàvem ahir, aquest matí, els alumnes han acabat de realitzar les proves per obtenir un certificat de nivell d’anglès de Cambridge.

Tot i els nervis, l’experiència ha estat molt positiva per part de totes les parts implicades i ara només toca esperar el dia 20 de juny per conèixer els resultats.

Recordeu que cada alumne té un usuari i una contrasenya al seu Confirmation of Entry per tal d’accedir als seus propis resultats. Qualsevol dubte que tingueu el podeu consultar a les professores d’anglès.

cambridge

6/5/2016, 22:07. Aquesta tarda han començat les proves d’anglès de Cambridge. Els primers en fer-les han estat els alumnes que s’examinaven de la prova oral del certificat de FIRST. Demà continuaran les proves escrites i orals tots els alumnes de FIRST i PET a partir de les 8:30 fins a les 14:00.

Recordeu que enguany les proves es duen a terme a l’Institut Pere Alsius.

Sense títol

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *