Comencem! ESO, Batxillerat i Cicles Formatius

Avui ha tingut lloc l’acollida de tot l’alumnat per al nou curs que comença.

A les 09:20 ha sigut el torn de l’alumnat d’ESO i, especialment, del de 1r a qui s’ha explicat el funcionament del centre i se’ls han ensenyat les instal·lacions.

A les 11:30 ha tingut lloc la benvinguda a l’alumnat de batxillerat, amb la tradicional xerrada inaugural. Aquest any l’han fet dos antics alumnes de l’institut i avui periodistes: la Núria Vilà i en Pau Esparch. La Núria és periodista free lance especialitzada en drets humans i en Pau és periodista al diari Ara. Parlen dels seus estudis i la seva experiència laboral, i de la importància del batxillerat en aquest procés.

diar

A les 14:30 ha sigut el torn de l’alumnat de Cicles Formatius i de l’Assessorament i reconeixement. Hem insistit que estudiar Cicles Formatius és una molt bona opció i que el Dual del CFGS Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma (DAM) i del CFGM Assistència a les persones en situació de dependència (APD) i les FCT del CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) proporcionen una experiència laboral que permet una elevada inserció laboral. Benvinguts i benvingudes!