Comença el Servei comunitari amb el Banc dels aliments

Aquest primer trimestre, els alumnes de 3r d’ESO estan realitzant el Servei Comunitari amb el Banc dels Aliments. Després d’unes activitats de sensibilització relacionades amb el problema de la pobresa i de la fam, els alumnes han rebut una xerrada formativa a càrrec del Banc dels aliments. Durant la conferència, han pogut adonar-se que la pobresa la tenim ben a prop, han pres consciència de les necessitats i la falta de recursos d’una part important de la població, i també han pogut conèixer el funcionament del Banc dels Aliments i entendre la diferència entre la data de caducitat dels productes i la del consum preferent.

Durant aquest mes de novembre i des de diferents matèries, s’aniran treballant aspectes relacionats amb la pobresa alimentària. Des de tutoria, s’organitzarà una recollida d’aliments al nostre institut.

El servei comunitari culminarà els dies 30 de novembre i 1 de desembre, quan els alumnes faran de voluntaris en el Gran Recapte en diferents supermercats de la nostra ciutat.

Podeu consultar la pàgina web del Banc d’aliments de les comarques de Girona clicant aquí.