Cloenda d’Infosolidària 2016-17

El passat dimarts 16 de maig els alumnes del primer curs del cicle de grau mitjà d’informàtica de l’Institut Pla de l’Estanyde Banyoles van fer donació a Càritas Diocesana de Girona dels 50 ordinadors que han estat reparats i recuperats en la campanya InfoSolidària.  Aquesta és la tercera edició de la campanya.

Han participat en l’acte de lliurament:
Dolors Pinatella, directora de Càritas Banyoles
Àngel Garriga (cap de departament d’Informàtica
Daniel Villanueva (coordinador de la campanya d’enguany)

Totes les persones implicades en aquest projecte solidari han expressat la seva satisfacció pel que significa aquest projecte d’aprenentatge-servei que també fomenta les 3R+S (Reduïr-Reparar-Reutilitzar + Solidaritat).

Aquest any s’han recollit 114 ordinadors. Han donat ordinadors diferents empreses d’informàtica de la comarca,l’Ajuntament de Banyoles, el Consell Comarcal del Pla de l’Estany, particulars, l’escola La Vila i el Centre de Recursos del Pla de l’Estany. Entre aquests i l’excedent d’altres anys els alumnes han pogut recuperar, preparar i donar 50 ordinadors. Aquest aniran destinats a persones i famílies que els necessiten gràcies a l’acord de col·laboració de l’Institut Pla de l’Estany amb les Càritas del Bisbat de Girona.

Vegeu més fotografies de l’acte

infosolidaria1617