Clausura del projecte solidari de recollida de roba amb l’entrega de la roba al Rober de Càritas Banyoles

El Dilluns 27 de maig, alguns alumnes de segon del CGM d’APD vam anar al Rober de Càritas Banyoles per fer entrega de les peces de roba que hem recollit a l’institut durant la passada campanya de recollida de roba i amb les que hem estat treballant.

Les mudes que estaven en millor estat van ser seleccionades, rentades, planxades i plegades durant les hores del mòdul professional de Suport Domiciliari. En aquest mòdul professional els alumnes han d’aprendre a gestionar i a tenir cura de la roba en l’àmbit domiciliari.

Aquest any hem fet entrega al Rober d’un centenar de peces de roba de temporada primavera-estiu per a nens i joves que de ben segur arribaran a qui més ho necessiti. Les peces que estaven en pitjor estat o aquelles que corresponien a la temporada d’hivern, han estat entregades als alumnes de tercer del servei comunitari perquè les puguin entregar a Ecosol properament.

Moltes gràcies un any més a tota la comunitat educativa i famílies per les vostres aportacions de roba sense les quals aquesta activitat no hauria estat possible.

Els alumnes de segon d’APD.