Classes suspeses, dijous 23 de gener

Avisem que demà dijous se suspenen les classes durant tot el dia i que no hi haurà transport escolar.

Atenent a les previsions de mal temps que hi continua havent per a demà, el director dels Serveis Territorials a Girona del Departament d’Educació, Sr. Martí Fonalleras, ha recomanat que no s’obrin els centres educatius de les comarques de l’Alt Empordà, el Baix Empordà, la Selva, el Gironès i el Pla de l’Estany en tot el dia de demà dijous i que no hi hagi transport escolar.

D’acord amb aquest avís i les competències que té atribuïdes en aquests casos, l’alcalde de Banyoles, Sr. Miquel Noguer, ha decidit suspendre les classes en tots els centres de primària i secundària de Banyoles per demà dijous. Al mateix, temps, el Consell Comarcal ha suspès el transport escolar.

L’institut, per tant, romandrà tancat durant tot el dia de demà dijous. Us preguem que ho comuniqueu als vostres amics i coneguts que també siguin del nostre institut.

Us informem també que s’ha suspès la sessió de l’Eduquem en família que havia de realitzar-se demà al nostre centre.

Qualsevol notícia que tinguem sobre el desenvolupament del temporal i sobre les classes de divendres la publicarem a la pàgina web i us n’informarem per correu.

Aquí podeu veure el comunicat de l’Ajuntament.