Certificat de Linux Essentials

El passat 28 d’octubre nou alumnes de 2on del cicle formatiu de grau mitjà d’informàtica van superar l’exàmen oficial per obtenir el certificat de Linux Essentials (LE).
L’Institut Pla de l’Estany ofereix també l’accés a l’obtenció del certificat als professionals de la comarca que vulguin obtenir-la, oferint-los assessorament i suport. Es preveu fer una altra prova per l’obtenció del certificat de Linux Essentials el maig-juny del proper any, al finalitzar el curs. Aquesta prova es porta terme mitjançant el conveni entre l’Institut Pla de l’Estany, una de les poques entitats certificadores LPI (Linux Professional Institute) de les comarques gironines, i l’empresa PUE (Projecte Universitat Empresa) que és l’academia regional de LPI.
Aquestes certificacions LPI han estat dissenyades per certificar la capacitació dels professionals de les Tecnologies de la Informació utilitzant el Sistema Operatiu Linux i eines associades a aquest sistema.

L’Institut Pla de l’Estany va apostar pel programari lliure i ofereix als alumnes tota una aula completa amb aquest programari.

linuxessential_seal_final