Campanya de recollida de roba a l’institut a benefici de Càritas

Des de l’institut Pla de l’Estany es fa una Campanya de Recollida de Roba del 24 d’abril al 30 de maig que va destinada al PROJECTE EL ROBER de Càritas. Els robers garanteixen que les persones amb falta de recursos puguin accedir a roba amb condicions adequades, i reciclen roba de segona mà que es troba en bon estat per a la posterior distribució.

En aquesta ocasió participaran a la recollida l’alumnat de segon curs del Cicle formatiu de Grau mitjà d’atenció a les persones en situació de dependència (APD) (que hi participen per segon any consecutiu) i l’alumnat del grups A/E/F de 3r d’ESO, en el marc d’un nou Servei Comunitari que es realitzarà en conveni amb l’Ajuntament de Porqueres.

Per aquest motiu us demanem la vostra col·laboració aportant roba que estigui en bon estat, de temporada primavera-estiu, per a joves i adolescents. La roba per a la llar també és benvinguda. Trobareu unes caixes a l’entrada de l’institut on podreu dipositar-ho.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.