“Cadàvers exquisitis” ??!!

Els alumnes de 3r d’ESO del grup D han començat la seva participació en el Projecte “Cadàvers exquisits”, joc inventat pels surrealistes consistent en la creació i invenció col·lectiva. Aquesta activitat és un dels Projectes amb Espurna, que dirigeix i gestiona l’ICE  de la UAB.

Aquest treball es farà dins la matèria d’Educació Visual i Plàstica. Els nostres alumnes col·laboraran i treballaran amb altres centres de Primària i Secundària d’arreu de Catalunya.

Per aquest motiu, han hagut de realitzar una primera tasca que consisteix a presentar el centre amb una activitat creativa. En el seu cas han triat fer un vídeo inspirat en el de la cançó que hi sona, No Moneyde Galantis.

Us convidem a veure’l i, a proposta seva, buscar-hi una acció que està prohibida en el centre i una altra que hauria de fer tothom.  Si les trobeu, podeu escriure la resposta a cadaversexquisits3d@inspladelestany.cat .

Projecte cadàvers exquisits 3D Institut Pla de l’Estany. Mira el video!!

cadaversexquisits