Banyoles TV parla de la 1a cursa de la dona del Pla de l’Estany

Banyoles TV ha explicat la presentació de la 1a cursa de la dona del Pla de l’Estany, una iniciativa d’Oncolliga Porqueres amb l’objectiu de recaptar diners per als malalts de càncer i les seves famílies. L’esdeveniment compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Porqueres, del Consell Comarcal del Pla de l’Estany i del nostre alumnat de 3r d’ESO en el marc d’un nou servei comunitari.

Com en els altres casos el recorregut serà de cinc quilòmetres, sortirà a les 10 del matí des del Pavelló de Porqueres, on també acabarà, però també passarà també pels municipis de Camós i Cornellà del Terri. Tot i dir-se “Cursa”, des de l’organització insisteixen que és un recorregut molt planer, apte per a tothom i que es pot fer tant corrent com caminant. D’aquesta manera animen a totes les dones de la comarca, independentment de l’edat i condicions físiques, a apuntar-se (…) En l’organització també col·laboren els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Pla de l’Estany, a través del programa de Servei Comunitari que duen a terme aquest tercer trimestre.

Podeu llegir tota la notícia aquí.