Banyoles TV i Ràdio Banyoles parlen de la ruta Geo-literària de sant Jordi

Banyoles TV i Ràdio Banyoles han parlat de la ruta Geo-literària, una de les iniciatives que es van dur a terme per sant Jordi i que va va ser organitzada pel Servei educatiu del Pla de l’Estany amb la col·laboració de l’Associació de comerciants de Banyoles i que va comptar amb la participació dels instituts de la comarca. Com ja vam explicar, els nostres alumnes van començar informant-se sobre els 16 comerços on havien d’exposar les seves pedres artístiques. Després van buscar diferents frases d’obres literàries que tinguessin relació amb els productes que s’hi comercialitzen. De totes les frases que van trobar en van seleccionar una per a cada establiment i van haver de fer un treball amb una presentació sobre l’autor i l’obra on apareixia. Finalment cada alumne va començar a fer un esbós del disseny més adient sobre paper i van acabar fent la creació sobre la pedra.

Llegeix l’article de Banyoles TV i l’article de Ràdio Banyoles, i mira el video que vam preparar sobre l’activitat: