Apunteu-vos a la Run4cancer fins el 14 d’abril. Col·labora: servei comunitari de 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO també realitzaran aquest tercer trimestre el Servei Comunitari amb Oncolliga i ajudaran a l’organització de la Run4cancer que tindrà lloc els propers 24 i 25 d’abril. Des de la matèria de Projectes, s’aniran proposant tasques relacionades amb aquest Servei Comunitari. Alguns alumnes ja han començat a repartir cartells i després de les vacances de Setmana Santa, us anirem informant de quina manera podran ajudar en les tasques de suport a la cursa.

Tothom qui vulgui participar a la cursa i col.laborar amb Oncolliga, es pot inscriure online a www.oncolligagirona.cat o bé de manera presencial de dilluns a divendres de 17h a 20h al pavelló de Porqueres. Les inscripcions estaran obertes fins el dia 14 d’abril.

Us volem animar a tots a participar-hi i a ajudar-nos a fer-ne difusió!