Alumnes finalistes al Ficcions. Moltes felicitats!!

L’ Esteve Massanas de 3rC i l’equip format per l’Helena Morfulleda i en Pau Coll de 3rB han quedat finalistes de la tretzena edició del concurs literari AMIC-Ficcions, que fomenta l’escriptura i la lectura en català. Els felicitem i us convidem a llegir aquí els seus relats escrits en 3 capítols :

Entre Altafulla i Tarragona

Eloi

Segons les dades de l’organització, aquest any s’han publicat més de 1270 històries  escrites individualment o en petits grups amb una participació de 2973 alumnes de 223 centres educatius diferents. En el nostre institut, a part dels tres finalistes mencionats, hi ha hagut altres alumnes que hi han participat i els volem animar a tots a continuar escrivint històries.

El jurat ha seleccionat 200 grups finalistes: 128 de Catalunya i Catalunya Nord (216 joves), 41 del País Valencià (57 nois i noies), 27 de les Illes Balears (35 alumnes), 4 grups d’Aragó (7 alumnes). A finals de maig s’ha de fer el lliurament de premis i sabrem qui guanya aquesta edició. Des d’aquí desitgem molta sort als nostres finalistes!