Demà dijous es reprèn el transport escolar i les classes en el seu horari habitual

Per demà dijous:

Hi haurà transport escolar amb normalitat i les classes es reprenen en el seu horari habitual.

Actualització dimecres, 12:15 h.

Vistes les circumstàncies meteorològiques i seguint les indicacions del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, de l’Ajuntament de Banyoles i del Departament d’Ensenyament, us comuniquem que:

1. Les circumstàncies del matí no sofreixen alteració fins a les 14:30.
  2. Les activitats extraescolars de tarda queden anul·lades.
  3. A la tarda, donada la indicació d’Emergències de Catalunya d’evitar desplaçaments innecessaris, i donat el fet que tot el professorat dels cicles formatius ve d’altres poblacions i cal preveure que tindrà dificultats per accedir al centre, no es podrà garantir ni el desenvolupament de les activitats lectives ni una acollida adequada a l’alumnat.
  4. El dijous es farà classe amb normalitat.

Dimecres 7:10

Ateses les circumstàncies meteorològiques del dia, i seguint les indicacions del Consell Comarcal del Pla de l’Estany i de l’Ajuntament de Banyoles, us comuniquem que:

1. No hi haurà transport escolar en tot el dia. Us recordem que les instruccions de protecció civil són que no utilitzeu mitjans de transport privats per substituir-lo a fi de no dificultar la mobilitat, que es preveu complicada.
  2. El centre romandrà obert per acollir l’alumnat que ho necessiti, que serà atès pel professorat disponible. No hi haurà activitat lectiva.
  3. Qualsevol altre novetat us serà comunicada per aquests mateixos mitjans. Es preveu una nova avaluació de la situació vora les 10:30 h. Disculpeu les molèsties.