Fotos i vídeos del curs i de l’acte de reconeixement als alumnes d’ESO, fi d’etapa a 4t d’ESO i graduació de 2n de Batxilleratu

Aquest curs s’ha organitzat per primera vegada un acte de reconeixement a l’ESO i de fi d’etapa a 4t d’ESO. S’ha volgut premiar a tots aquells alumnes que han realitzat quelcom de destacable al llarg del curs, des dels millors expedients acadèmics a l’obtenció de premis, la tasca de delegats o la formació en mediació. També s’ha volgut acomiadar l’ESO amb els alumnes de 4t que l’any que ve inicien noves etapes en la seva formació. L’acte ha consistit en l’entrega de diplomes. Hi ha intervingut també l’Austin, l’auxiliar de conversa nord-americà que aquest any hem tingut a l’institut, i s’ha fet entrega d’un present als tutors i tutores.

Com cada any, s’ha fet també el sopar de graduació de 2n de Batxillerat.

Felicitats a tothom!

Vegeu les fotografies de l’acte de reconeixement i de fi d’etapa de 4t d’ESO

Sopar de graduació de 2n de Batxillerat: vegeu les fotos

Aquí anirem posant fotos i vídeos de l’any:

De 1r d’ESO, recull d’activitats:

També de 1r d’ESO. Crèdit de síntesi: comunitats més salvatges.

De 2n d’ESO, recull d’activitats del curs

De 3r d’ESO, recull d’activitats

De 3r d’ESO, Servei comunitari

De 3r d’ESO, activitats d’anglès i francès