Acaben els projectes de 1r i 2n d’ESO

Ja hem acabat els projecte de 1r i de 2n d’ESO “Herois i heroines” i “Llegim l’Univers”. Durant 9 setmanes els alumnes han estat llegint lectures sobre aquests temes des de diferents punts de vista tot utilitzant les estratègies lectores que ens marca l’ILEC (inferències, deduccions, hipòtesi, respostes literals, respostes d’opinió) per després construir el seu propi projecte.

A 1r hem creat una història, a partir d’una problemàtica social actual, i una solució amb la intervenció de l’heroi escollit del nostre wallhalla. De la història n’hem fet un curtmetratge, en el qual hem posat en pràctica diferents trucs cinematogràfics. A 2n, hem fet lectures sobre l’univers des de diferents punts de vista i hem acabat amb amb l’elaboració d’un documental sobre una temàtica de l’Univers.