42a edició Premi Coca-Cola de Relat Breu

Dissabte passat, 16 de març, fent un sol de primavera, aquestes 10 alumnes de 2n d’ESO del nostre institut, la Ivet Riera i la Júlia Teixidor de 2n A, la Paula Grabuleda i la Clara Muñoz de 2n B, la Joana Simon, la Carla Figueras i la Ruth Marín de 2n C, i la Berta Camprubí i la Claudia Vilarrúbies de 2n D, es van presentar a les onze del matí a les portes de la Universitat Politècnica de Girona, a Montilivi, per participar a la 42a edició del Relat breu en català que organitza la multinacional Coca-Cola. Es tractava d’escriure un text de dues pàgines a partir d’una frase que apareixia en una llibreta que els van donar: “Tinc la riquesa de no voler ser ric.” Van tenir dues hores per deixar anar la seva imaginació. Després els van oferir una beguda i una camiseta de record.

D’aquesta fase comarcal han de sortir dos relats guanyadors. Esperem que les nostres alumnes siguin unes de les guanyadores. Molta sort!