1r d’ESO a Sigean: comença el crèdit de síntesi

Dilluns 14 de març els alumnes de 1r d’ESO van anar a la reserva africana de Sigean.

La sortida s’emmarca dins les activitats del Crèdit de Síntesi que realitzaran els alumnes de 1r d’ESO la setmana del 29 de març a l’1 d’abril. El treball de síntesi està format per un conjunt d’activitats d’ensenyament i aprenentatge que impliquen una feina interdisciplinària afavoridora de la integració de coneixements i del treball en equip. Aquestes activitats estan concebudes per avaluar si s’han assolit els objectius establerts pel centre en la seva programació i, en particular, els objectius establerts en les diverses matèries curriculars. Durant el treball de síntesi l’alumnat haurà de demostrar la seva capacitat d’autonomia en l’organització del seu treball individual, i també de cooperació i col·laboració en el treball en equip.

A Sigean els alumnes van poder gaudir dels més de 3800 animals que disposa el parc -la majoria d’ells africans- i que viuen en espais de semi-llibertat. La visita va constar de dues parts: una hora de visita per la reserva amb autobús a càrrec d’una guia especialitzada que ens va explicar diferents aspectes de l’alimentació, l’hàbitat, el nom de l’espècie, l’alimentació, etc. dels animals que viuen en total estat de llibertat com ara lleons, óssos, estruços, girafes, zebres, impales, etc.

Després de la visita en autobús els alumnes van poder voltar pel parc i descobrir la resta de fauna i flora que hi ha a la reserva: elefants, rèptils, ocells, etc.​

Sigean10

Més fotos aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *