18è Reconeixement a la Joventut del Pla de l’Estany

El passat divendres 2 de juny va tenir lloc la cerimònia del 18è Reconeixement a la Joventut del Pla de l’Estany que, com cada any, ha organitzat el Rotary Club de Banyoles. Amb aquest acte es vol premiar els millors estudiants de la comarca, tant en la vessant estrictament acadèmica com en la de servei a la comunitat, i la sola selecció per a participar-hi ja és en sí mateixa un reconeixement dels mèrits d’aquests estudiants. El premi principal és una estada en un dels camps Rotary, a triar pel guanyador o guanyadora entre tots els que aquesta organització té arreu del món.

Cada any s’atorga un diploma i uns obsequis als participants, es fa l’entrega simbòlica del bitllet del viatge al guanyador o guanyadora de l’any anterior (ja que el viatge es fa l’estiu següent a l’atorgament del premi), i s’anuncia el nom del guanyador/a de la convocatòria de l’any. Per part del nostre institut, van rebre el diploma de participació en aquesta convocatòria la Xènia Castellà i la Flora Comas. També va rebre el bitllet per a realitzar el seu viatge la Carla Feliu, alumna del nostre institut, i que va ser la guanyadora de l’anterior convocatòria. Finalment, van rebre el premi i accèssit d’aquest any la Irene Barnosell i la Naua Rodrigo, de l’Institut Josep Brugulat.

L’acte va comptar amb la intervenció del Sr Miquel Nogué, alcalde de Banyoles, i del Sr Josep Polanco, director dels Serveis Territorials d’Ensenyament de Girona, que van encoratjar els joves a formar-se i a contribuir amb el seu esforç a la millora de la societat. L’acte també va ser amenitzat per les actuacions del grup Cor de Teatre Jove, i va ser retransmès per Banyoles TV (el podeu veure aquí)

A totes elles, moltes felicitats.

(foto: Jordi Rull)

reconeixement_rotary_2017