Una fotografia de l’Afra Tarradas, de 4t d’ESO, és una de les guanyadores del concurs EFIM!

La fotografia “El mirall de la bellesa”, Pesquera de l’Estany de Banyoles, de la nostra alumna de 4t d’ESO Afra Tarradas, és una de les 10 fotografies guanyadores de de la 21a edició del concurs de fotografia EFIM !

L’EFIM és un concurs de fotografia organitzat per l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural que se centra en l’aprofitament de dues eines: el telèfon mòbil (o altres dispositius que permeten connectar-se a internet i capturar fotografies) i la xarxa social per compartir fotografies Instagram. i es dirigeix a l’alumnat de secundària, batxillerat i cicles formatius de qualsevol centre educatiu de l’àmbit català.

Moltes felicitats a l’Afra i també, pel seu esforç, a tots els altres alumnes que han concursat (podeu veure aquí totes les fotografies del nostre institut)!

La fotografia de ‘Afra:

Les 10 fotografies guanyadores:

View this post on Instagram

A post shared by #EFIM21 (@efim.cat)