Ràdio Banyoles es fa ressò dels premis dels nostres alumnes al Llegim Ciència de la Universitat de Vic

Ràdio Banyoles ‘ha fet ressò del premis rebuts pels nostres alumnes al concurs Llegim Ciència de la Universitat de Vic.

Noa Bernal va obtenir el primer premi en la categoria de 3r d’ESO, Paul-Cristian Cristea el tercer, i Oriol Pérez va ser segon de 4t d’ESO. En total s’hi van presentar 53 relats de 13 centres de secundària de Catalunya.

El Premi Llegim Ciència l’organitza la Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic en el marc del programa Ciència i Societat, i pretén despertar l’interès per la literatura científica entre els adolescents. En total s’hi han presentat 53 relats procedents de tretze centres de secundària d’arreu de Catalunya, que havien d’escollir entre dos reptes literaris per elaborar un relat curt: posar-se a la pell de Ramón y Cajal i descriure què deuria pensar i sentir quan va veure per primer cop al microscopi una xarxa de neurones; o inventar un episodi per la novel·la ‘Pompeu Fabra, l’aventura de la llengua’, de Gemma Pauné amb il·lustracions d’Oriol Garcia-Quera.

Llegiu aquí tota la notícia.

També podeu llegir la notícia a la pàgina web de la Universitat de Vic.