Premi Desafío Emprende 2016

L’equip format per la Janina Homs, Kujayji Ceesay, Aitor Sigüenza i Mariama Drammeh, alumnes de 4t d’ESO de la matèria d’Emprenedoria, ha estat premiat per l’Obra Social la Caixa.

El seu projecte, anomenat +LIFE, és un dels 35 seleccionats d’entre més de 1300 projectes presentats d’arreu d’Espanya. Proposen una solució per resoldre les incerteses i millorar la qualitat de vida de les persones intolerants a la llet. Es tracta d’un sensor que detecti i informi a l’instant dels components bàsics d’un aliment o un plat cuinat.

El premi consisteix en participar al Campus Desafío Emprende 2016 que es portarà a terme del 4 al 7 de maig a Barcelona. Aquí continuaran desenvolupant el seu projecte, iniciat a l’aula d’Emprenedoria de l’institut, amb tallers diversos i amb l’assessorament d’experts en diferents àmbits. És una experiència única per treballar la creativitat i la innovació.

Durant la jornada final del campus es seleccionaran 5 equips que viatjaran a Silicon Valley (San Francisco, USA) del 8 al 17 de juliol 2016. Es tracta d’una estada formativa per visitar universitats i empreses tecnològiques molt rellevants, i conèixer algunes de les iniciatives més innovadores a nivell mundial. A partir de workshops, amb el recolzament d’un partner, els alumnes treballaran a fons per oferir una solució als reptes que se’ls presenten.

Esperem que gaudiu molt d’aquesta experiència.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *