Avui, nova Jornada comarcal de treballs de recerca

Aquest proper dijous, 4 d’abril, tindrà lloc una nova Jornada comarcal de treballs de recerca, que enguany es celebra al nostre institut, i que està organitzada pels tres instituts públics de la comarca i el Servei educatiu del Pla de l’Estany.

La MOSTRA DE TREBALLS DE RECERCA a la comarca del Pla de l’Estany és, sens dubte, una magnífica ocasió per posar en valor i prestigiar els treballs elaborats per l’alumnat de 2n de batx. dels nostres centres. Una oportunitat també perdonar a conèixer la recerca que els nostres estudiants de Batxillerat porten a terme, des de la idea que una bona preparació per als estudis superiors ha d’anar acompanyada de l’aprenentatge vinculat a la investigació.

El treball de recerca de Batxillerat justament té com a finalitat que els alumnes consolidin la competència en la recerca dins un àmbit disciplinari, o deforma transversal en diversos àmbits, a través d’un conjunt d’activitats ben estructurades i orientades a la investigació  amb el seguiment i la tutorització del professorat.

Per part del nostre institut els treballs que es presenten són:

• Hematologia forense. La sang a l’estrada

• Quim Canadell Sala
    • Tutora: Àngels Felip
  • Un procés universal o individual? L’adquisició del llenguatge

• Sandra Coca Chacon
    • Tutora: Puri Hermoso
  • Trens Maglev. Els trens que leviten
    • Marc Teixidor Vilarrasa
    • Tutor: Quim Farrés

Podeu consultar aquí la web de la jornada, i aquí l’horari concret.