Guia del Batxillerat 2019-2021

Ja tenim disponible la Guia del batxillerat 2019-21!. Hi trobareu tota la informació sobre el batxillerat al nostre centre i especialment la necessària per triar les matèries de modalitat.

Descarregueu la Guia del Batxillerat, 2019-21

Recordeu que el proper dilluns 6 de maig, a les 20:00h., tindrà lloc la Jornada de Portes Obertes dels ensenyaments postobligatoris, el Batxillerat i els Cicles Formatius. La Jornada s’iniciarà amb una benvinguda a tots els assistents i tot seguit tindran lloc les presentacions particulars de cada estudi.

El Batxillerat a l’Institut Pla de l’Estany. Què t’oferim?

T’oferim els batxillerats que asseguren el teu futur.

• Batxillerat científic i tecnològic

S’adreça a l’alumnat interessat per les ciències experimentals, les matemàtiques, els estudis relacionats amb continguts cientificosanitaris i el món dels processos tecnològics i dels materials, instruments, aparells i màquines que s’utilitzen en la producció de béns i serveis.

• Batxillerat social i humanístic

S’adreça a l’alumnat amb inquietuds relacionades amb els estudis lingüístics i literaris, la filosofia, les manifestacions culturals, les ciències socials, jurídiques, polítiques i econòmiques, la gestió i administració pública, la comunicació, les relacions públiques, la publicitat, el turisme i altres serveis d’oci.

T’orientem en els teus estudis i en el procés de creixement personal.

•  Acollida per a alumnes nous i les seves famílies, al mes de juliol, per acompanyar el canvi d’etapa.
  • Seguiment tutorial durant tot el curs a 1r i 2n de Batxillerat per part del tutor/a.
  • Entrevista de seguiment a tot l’alumnat a 1r i a 2n de Batxillerat per part de l’orientadora del centre.
  • Assessorament, si escau, per part de l’equip d’atenció psicopedagògic.
  • Jornada d’Orientació amb professionals, empresaris i ex-alumnes.
  • Orientació cap a estudis universitaris o de CFGS. Tramesa d’informació sobre estudis, activitats d’estiu, camps d’aprenentatge, etc.

Et guiem cap a l’èxit

• 100% d’aprovats a la selectivitat.
  • Premis i concursos externs per posar-te a prova. Darrerament hem obtingut guardons a la XXI Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments, a l’Olimpíada de Geografia de la Universitat de Girona, als premis Astrobanyoles, als reconeixements Rotary de Banyoles, a la 6ª edició del Congrés Cracs de la Universitat de Girona, als premis a treballs de recerca de batxillerat del Consell Social de la Universitat de Girona, als Premis Recerca Jove per fomentar l’esperit científic del jovent (PRJ), i a la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat.
  • El seguiment de l’evolució acadèmica i personal garanteix pocs abandonaments. Si es donés el cas, t’ajudem a reorientar els teus estudis.

Et garantim un aprenentatge actiu

• Programes d’innovació per garantir un aprenentatge adequat per al segle XXI.
  • Ràtios baixes per garantir un seguiment individualitzat.
  • Pràctiques en tallers i laboratoris i sortides d’estudi adaptades a cada matèria.
  • Noves tecnologies aplicades a l’ensenyament.
  • Viatge d’estudis de modalitat de batxillerat.
  • Instal·lacions àmplies i adequades als diferents estudis que es cursen a l’Institut.
  • Centre col·laborador de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona.

T’ajudem en la certificació dels teus coneixements de llengües estrangeres

• Et preparem i t’orientem per als exàmens de Cambridge, DELF i EOI.

Ens adaptem a les teves necessitats

• Simultaneïtat del Batxillerat amb estudis de música o pràctica esportiva d’alt nivell.
  • Batxillerat en 3 anys en cas de dificultats acadèmiques.
  • Possibilitat de realitzar matèries a l’IOC.