Alumnes de batxillerat científic a la fira “Ciència entre tots” de Girona

El passat dissabte 21 d’abril va tenir lloc la fira “Ciència entre tots” a Girona, organitzada pel Servei educatiu del Gironès i altres col·laboradors i patrocinadors. Va ser un matí de dissabte diferent, engrescador, sorprenent, divertit, estimulant,… mai no acabaríem els adjectius. Una experiència molt gratificant tant per als alumnes, com per als professors i per a tota la gent que es va apropar a la fira.

Els alumnes del nostre centre van presentar un conjunt d’activitats englobades dins el tema “experiments amb tensió”, i és que la tensió superficial de l’aigua dóna molt de joc! Ho podeu comprovar amb la petita selecció de fotografies que teniu a continuació: una invitació més perquè us animeu a experimentar-les a casa!

Vegeu les fotos