Ràdio Banyoles i Banyoles TV es fan ressò de la preparació del servei comunitari de donació de sang d’avui 27 de febrer i del proper 3 de març

Ràdio Banyoles i Banyoles TV s’han fet ressò de la preparació del servei comunitari de 3r d’ESO. Després de la col·laboració amb el Gran Recapte ara organitzem donacions de sang a Porqueres i Banyoles.

Amb Ràdio Banyoles hem gravat una falca publicitària, dins de les facilitats que posa l’Ajuntament de Banyoles a les entitats de la ciutat, i l’emissora ha explicat el projecte i ha destacat que ja és el segon any que es porta a terme.

Podeu llegir aquí tota la notícia i escoltar aquí la falca publicitària:

Per la seva banda, Banyoles TV també ha publicitat el servei comunitari i ha entrevistat les nostres alumnes, que han explicat l’organització dels actes i han recordat l’horari de la donació:

A Porqueres, avui dimarts 27 de febrer, de 4 a 9 del vespre, al Centre Cívic.

I a Banyoles, el proper 3 de març, de 10:00 a 13:30 i de 16:00 a 20:30 a la Clínica Salus.

Fotos de la gravació a Ràdio Banyoles:

I fotos de l’emissió de Banyoles TV: