APROPANT-NOS ALS COL.LECTIUS

Durant aquestes setmanes l’alumnat de primer ha participat en tres xerrades relacionades amb dos dels col·lectius amb els que poden treballar els/les professionals d’APD: persones grans i persones amb trastorns mentals.

La Carmina Escalona de Càritas ens ha explicat els objectius, els valors i els serveis que ofereixen… Llegeix més»

Gran recapte d’aliments

Tal i com ja s’ha anat fent durant els darrers anys, els alumnes de 3r d’ESO han participat en la recollida d’aliments pel gran recapte del Banc dels Aliments.
Amb la participació de tot l’alumnat, professorat i Pas del centre, portant llet, pasta, llegums, conserves, oli… … Llegeix més»

Parlem d’Enginyeria

Aquesta setmana hem rebut la visita de l’Anna Arnau i la Sílvia Planella, enginyeres del Col·legi d’Enginyers de Girona, per parlar d’enginyeria amb els alumnes de 4ESO.

La xerrada ens ha permès conèixer el perfil professional d’un/a enginyer/a i com n’és de present l’enginyeria avui dia… Llegeix més»

Activitats de la setmana de la ciència

Amb motiu de la setmana de la ciència els alumnes de 4t d’ESO, que fan biologia, varen fer divendres passat una sèrie d’activitats relacionades amb la ciència:

– Visita a l’exposició al museu de Fontcoberta.

– Xerrada sobre els Triops cancriformis, a càrrec de Dani Boix professor de… Llegeix més»