Segon premi de teatre en francès per als alumnes de 4t d’ESO

El proppassat dimarts 21 d’abril l’alumnat de francès de 4t d’ESO va guanyar el 2n premi del XII Concours de théâtre en français de Catalogne, que va tenir lloc a la sala d’espectacles de l’Institut Français de Barcelona.Sota el títol de Choses et autres, le cirque de la vie van representar una colla de textos de Jacques Prévert que mostraven el paper de l’individu en front de la societat i les seves institucions : l’escola, l’església, el poder… La posada en escena consistia en una sèrie d’esquetxs : diàlegs, poemes, jocs de paraules i veus que acolorien les imatges dels mots de Prévert. Un circ, el circ de la vida, harmonitzava el conjunt.L’alta qualitat de les obres representades al llarg de la jornada teatral, fa que la troupe se senti especialmente satisfeta del premi aconseguit.