Participació al concurs Els Optimistes

optimistes_cattradio_2

La setmana vinent promet ser beeeeen divertida.

És la setmana que participem al concurs dels Optimistes, de Catalunya Ràdio. El curs que va guanyar en el concurs intern que vam fer abans de les vacances de Nadal va ser el de 1r d’ESO.

Cal destacar que a la prova dels pilotes (cantar la cançó), els alumnes de 1r d’ESO cantaran la cançó que es van inventar els alumnes de 1r de BATX. Gràcies alumnes de 1r de BATX per cedir-la!!

Tindrem una unitat mòbil desplaçada al nostre centre el dilluns, dimecres i divendres. El dimarts i dijous es fa el concurs tot des de BCN.

Us recordem que aquest programa s’emet de 13.00 a 14.00 en directe cada dia de la setmana.

A banda de la participació des de l’institut, també es participarà cada dia, des dels estudis de Catalunya Ràdio de Barcelona.
– El dilluns hi anirà el Ramon Gragés, representant del professorat.
– El dimarts baixen tots els alumnes de 1r d’ESO als estudis de BCN. Com a representant dels alumnes de 1r hi concursarà l’Arnau Masachs. També hi concursarà la professora Ester Pujol.
– El dimecres hi baixarà l’ex-alumne Ricard Codina.
– El dijous hi va el Jordi Selga (president de l’AMPA) com a representant dels pares.
– El divendres el Jaume Fígols, com a director del centre.

Ah, per cert, concursem contra els alumnes de l’institut de Puigcerdà!

Que la sort ens acompanyi!!!