Mercat de les rampoines. Recollida aliments

Les professores Mercè Garcia i Ana López, juntament amb les tutores/rs i els alumnes de l‘ESO, estan realitzant un projecte solidari dins de les assignatures d’ètica i religió i les tutories

El projecte és vigent entre finals d’octubre i el 13 d desembre de 2019 i es desglossa en dues accions:

“ Mercat de  la Rampoina”  a benefici de la Marató 2019

“Recollida d’aliments”  a benefici de CÀRITAS Gironella

En aquesta iniciativa hi pot participar tot el centre (alumnat, PAS i professorat)

Objectius

1. Reincidir en la idea que els objectes poden tenir més d’una vida. Promoure la reutilització, ajudar als alumnes a tenir cura del medi ambient i posar en pràctica l’intercanvi de productes entre tots. Contribuir a la Marató de TV3 i complementar d’aquesta manera les xerrades que es fan al centre per part d’aquesta organització. L’excedent de roba i llibres del mercat es portarà a Càritas de Gironella.
  2. Contribuir amb el Banc d’Aliments organitzant un Gran Recapte amb els aliments que aquesta organització  demani (Càritas Gironella)

Com ho farem

1. Mitjançant donació voluntària de llibres (si potser els llibres que llegeixen els alumnes) o bé mitjançant la donació d’una (o més) peces de roba en bon estat (no es contempla la roba interior, mitjons, ni sabates).
  2. Aportant cadascú un producte alimentari (o més d’un) dels sol·licitats.

Al vestíbul de l’institut hi haurà caixes per a la recollida dels aliments, roba i llibres.