Jornada GNSS

El passat dimarts dia 21/05/2013 sis alumnes de 1r de BATX i sis alumnes de 4t d’ESO del nostre centre van participar en la primera Jornada Tècnica de GNSS del Berguedà, a Berga. Els fruits del seu treball de la llarga jornada van ser exposat el dissabte dia 25/05/2013 al Passeig de la Indústria de Berga, al costat del mercat de cooperatives dels alumnes de primària (Projecte Cultura Emprenedora a l’Escola).
Hi va haver una entrega d’obsequis per a tots els alumnes participants de la Jornada, i un premi al projecte amb més aplicació real (el jurat estava format per diferents membres del col•lectiu Berguedà 2.0, membres del Consell Comarcal, del Consorci de Formació i Iniciatives,…)
Els nostres alumnes Abel Adam, Marc Gamisans i Daniel Raya en van ser els guanyadors. L’enhorabona nois!!!