Fem matemàtiques 2007

Ja ha començat l’activitat Fem Matemàtiques 2007 per als alumnes de 1r i 2n d’ESO. Durant la primera fase, els participants, en grups de tres o quatre, resolen una col·lecció de tres problemes. Posteriorment els classificats realitzen les fases posteriors en seus d’àmbit regional i català i estatal.
Cal remarcar que en anteriors convocatòries alumnes del nostre centre han aconseguit una destacada classificació a nivell de Catalunya i de l’Estat Espanyol.
Si esteu interessat en participar-hi comuniqueu-ho a la professora de matemàtiques abans del 28 de novembre.

Fem Matemàtiques és una activitat de matemàtiques d’àmbit català per a alumnes de 6è de primària i 1r i 2n d’ESO. Els participants, en grups de tres o quatre, resolen una col·lecció de tres problemes. Aquests problemes cal lliurar-los a la professora del centre que els trametrà al comité organitzador.
De tots els treballs presentats el comitè organitzador tria els millors grups de Catalunya per participar en la segona fase. En aquesta segona fase es realitza una selecció individual d’alumnes que participaran en la fase final de Catalunya.
Paral·lelament a aquesta participació a nivell català, també s’estableix un premi al millor grup de cada nivell dels participants de la comarca del Berguedà.
Esperem que amb la vostra ajuda puguem contribuir a promoure el gust per les matemàtiques. Enhorabona a tots!
Podeu trobar més informació sobre l’activitat Fem Matemàtiques a http://www.abeam.info
Si teniu algun dubte poseu-vos en contacte amb la professora responsable Mari Lahoz.