Dia de la Terra “Clean up Earth Day”

El passat dia 22 d’abril es va celebrar el Dia de la Terra. Des de l’Institut hi va participar l’alumnat de 2n i de 3r d’ESO mitjançant la iniciativa “Clean up Earth Day” de la Fundació Kilian Jornet. L’objectiu d’aquesta iniciativa és conscienciar a la població sobre la gran quantitat de deixalles que es llencen al medi natural. Malauradament, l’incivisme d’algunes persones segueix embrutant els nostres rius, muntanyes i platges, la qual cosa perjudica l’entorn natural i, al final de tot, pot acabar afectant fins i tot la nostra salut.

Els/les alumnes del nostre centre van netejar diversos espais naturals de Gironella. Van recollir i seleccionar multitud de residus, els van pesar i els van repartir en els contenidors corresponents per tal que pugin ser reciclats o correctament eliminats. En total, es van recollir un total de 73 kg de residus incorrectament abandonats a la natura; aproximadament un 30% corresponien a plàstics. Des del Comitè Ambiental felicitem tot l’alumnat de 2n i de 3r d’ESO i a les professores Anna Font i Elisenda Cirera per l’èxit que ha tingut aquesta acció i esperem que això ajudi a tothom a reflexionar i a treballar per aconseguir un entorn més net i saludable.