3ESO al Parlament

El 29 d’octubre amb els alumnes de 3r. A i B es va realitzar la sortida al parlament de Catalunya, realitzada per l’assignatura de ciències socials.
En aquesta sortida els alumnes de 3r. ESO van realitzar una visita al parlament de Catalunya, acompanyats per un guia el qual ens explicava la història i ens mostrava les diferents estances del parlament, finalment vam anar amb tot els grup d’alumnes a l’hemicicle del parlament, i ens va rebre el diputat Josep Vendrell d’iniciativa per Catalunya, ens va fer una breu explicació de la seva feina al parlament i va donar pas a un llarg torn de preguntes, l’alumnat va ser molt participatiu. Va ser una sortida enriquidora pel fet d’apropar la política als alumnes de secundària.