1rESO a l’Espluga de Francolí

Alumnes de 1rESO de l’IES van fer una sortida a l’Espluga de Francolí el passat dia 11 de març.
Els alumnes van sortir d’excursió tot adquirint nous coneixements sobre la prehistòria, la geologia i el món rural: Un bon complement a les lliçons apreses a l’aula.

La primera vegada que es va visitar l’Espluga va ser l’any 2006, i aquesta és la segona vegada que els professors del Centre han escollit les activitats escolars que ofereix l’Espluga de Francolí per fer una excursió d’aprenentatge.

Dividits en 2 grups van visitar les Coves de L’Espluga, les setenes més llargues del món formades en conglomerats, on van descobrir l’evolució humana des del Paleolític fins l’actualitat a través de recursos didàctics com àudio visuals, dibuixos, gràfics i diorames.

Com a complement a la visita, els alumnes van participar activament en un taller d’excavació arqueològica, on a través d’una excavació simulada en un espai obert proper a la Cova, van poder posar en pràctica totes les tasques que es duen a terme en una excavació real.

Els alumnes van sortir d’excursió per conèixer l’Espluga de Francolí tot adquirint nous coneixements sobre la prehistòria, la geologia i el món rural: Un bon complement a les lliçons apreses a l’aula.