1r Premi Concours de Théâtre

Com ja sabeu, el passat dia 17 d’abril de 2008 es va dur a terme l’11e Concours de Théâtre en Français de Catalogne, i també l’entrega de premis del 2e Concours de Radio Scolaire en Français (2n concurs de radio escolar en francès). Els alumnes de francès de 4t d’ESO, van participar en el de teatre amb l’obra La voix des arbres i van obtenir el primer premi. Per altra banda els alumnes de 3r d’ESO, que havien participat en el de ràdio, no en van obtenir cap, però van gaudir de la sortida. Per veure les fotos clic aquí.

Tot i la competència d’altres instituts, com Puigcerdà, Vall d’Aran… L’institut de Gironella va fer una actuació molt diferent a les altres utilitzant música en directe, gràcies a alguns alumnes que han col·laborat amb actuacions instrumentals. A més les coreografies donaven un cert toc d’originalitat fet que els va dur a l’obtenció del premi.