Sortides de convivència 2016-2017

Com cada trimestre inicial de curs a l’institut Pere Borrell realitzem les sortides de convivència, unes excursions conjuntes entre el departament d’educació física i tutoria on tots els nivells educatius del nostre centre surten a conèixer un indret natural de La Cerdanya amb l’objectiu de promocionar la convivència entre els alumnes de cada nou curs. Aquest any els alumnes de 1r d’ESO han anat al llac de Malniu des de Guils Fontanera passant pel refugi de la Feixa. Els de 2n d’ESO han fet la ruta de les tres fonts, a font Llebrera. Els de 3r d’ESO de talló a Pi passant per la vall d’Ingla. Els de 4t van recórrer el sender d’Alp a La Molina i el dolmen de La Molina. Els alumnes de Batxillerat van anar al Coll de la creueta – Tossal de Rus. Els de cicles esportius van fer una sortida-acampada a Engorgs. Els del PFI van anar a gaudir de la història i el paisatge al Castell de Llívia.