Consell escolar

Us informem de les candidatures presentades, acceptades i escollides al Consell Escolar del sector alumnat i de pares/mares

• Sector alumnat: Ma Fernanda Cortés Giraldo, Núria Ahinoa Nava Ortiz, Pol Quintana Rubio, Joel Ruiz Conde, Mireia Turcanu i Majda Yel.lul Hayton. Les votacions van ser el dijous 29 de novembre del 2018 a les 10:30h.

• Membres escollits com a representants de l’alumnat al consell escolar són:
      • Pol Quintana Rubio
      • Joel Ruiz Conde

• Sector pares/mares: Susana Porta Heredia, Marta Rodriguez Expósito i Susana Sánchez Martín. Les votacions van ser el dilluns 26 de novembre del 2018 a les 18:00h i fins les 20:00h al “Hall”.

• Membres escollits com a representants dels pares i mares al consell escolar són:
      • Susana Porta Heredia
      • Marta Rodriguez Expósito

Gràcies per la participació a tots i totes!