SETMANA BLANCA (circular pdf)

Circular en pdf 1 Setmana blanca

NSCRIPCIÓ SETMANA BLANCA 2018

L’INS Pere Borrell organitza, com cada any, una setmana d’activitats per tal de fomentar una bona convivència. Aquestes activitats es realitzaran del 13 al 16 de febrer de 2018 i estaran centrades en la pràctica esportiva i la realització de tallers de temàtica variada.

La participació en aquestes activitats és obligatòria per a tot l’alumnat del Centre. Per això es controlarà diàriament l’assistència dels alumnes a cadascuna de les activitats. Les activitats són prou variades per poder donar atenció a interessos i pressupostos variats.

A causa del gran volum d’alumnes a gestionar i d’activitats a organitzar, ens veiem obligats a fer i a tancar-ne definitivament les inscripcions com a molt tard el 15 de desembre de 2017.