MATRÍCULA BATXILLERAT I CICLES 2019/2020

El període de matrícula és del 9 al 15 de juliol. Documents i autoritzacions Batxillerat i Cicles matrícula. / FULL APORTACIONS MATERIAL I ACTIVITATS_1r BATX codi1 / FULL APORTACIONS CFGM es donaran a secretaria. Els alumnes que han participat en el procés de preinscripció (Noves incorporacions Batxillerat i tots els alumnes de cicles de 1r), al formalitzar la matrícula cal que portin aquesta documentació.

Les llistes dels alumnes admesos i llista d’espera seran publicades el dia 8/07/2019 al taulell d’anuncis del centre. Les podreu consultar personalment o bé mitjançant el codi de preinscripció. (des del departament us han d’haver enviat un email amb aquesta informació). Aquesta informació no es pot donar via telefònica ja que es necessita el codi.

Administració-secretaria,

INS PERE BORRELL