Instruccions SETMANA BLANCA 2018

Del 13 al 16 de febrer de 2018 l’INS Pere Borrell organitza la setmana blanca, on els alumnes faran esquí o snowboard a Masella, esquí de fons a la Llosa, activitats esportives al poliesportiu, dansa al Dansart o tallers de diferents àmbits al centre. Podeu consultar els detalls del funcionament de les activitats i altres informacions com l’horari de transport escolar a les instruccions que trobareu a continuació:

Instruccions FONS
Instruccions MASELLA
Instruccions POLIESPORTIU
Instruccions TALLERS I DANSART

• En cas de no fer ús del transport per anar o tornar a Masella, caldrà que feu arribar al tutor/a del vostre fill/a la següent autorització degudament omplerta i signada com a molt tard divendres 9 de febrer:

Autorització no transport setmana blanca

• Si veniu a recollir el vostre fill/a a Masella un dia puntual haureu d’omplir l’autorització que trobareu a continuació:

Autorització recollida masella

Volem que la Setmana Blanca serveixi per gaudir de la natura, de l’esport i de la cultura, i per relacionar-se amb els companys i companyes. Cal fomentar la convivència, i evitar les rivalitats i la no participació. Aprofitem per recordar que és una activitat lectiva i que l’assistència és obligatòria. Gràcies per la vostra col·laboració!