ACTIVITATS DE NEU

Esquí alpí, snowboard i telemark (La Molina)

Preu:

• Preu base per dur a terme l’activitat: 33€ (inclou transport en autobús i assegurança)
  • Forfait: 15€
  • Curset matí  2 h 39€ (obligatori 1r i 2n ESO, opcional per a la resta)
  • Curset tarda 2 h 39€ 2 h (opcional per a tots els alumnes, molt recomanat per als novells)
  • Lloguer de material: 16€ esquí alpí i snowboard / 20€ telemark

Descripció:

Els alumnes i professors acompanyants sortiran de l’aparcament del convent i aniran en autobús a les pistes de La Molina, on recolliran el material llogat si no en porten de propi. Els alumnes faran 2h de curset (obligatori per als alumnes de 1r i 2n ESO i opcional per als altres). També podran fer dues hores més de curset després de dinar (opcional per a tots els alumnes i molt recomanat per als novells). La resta del temps podran esquiar lliurement per les pistes. Els professors es quedaran al punt de trobada per si es produeix algun incident. Hora de sortida: 8.35 h i hora d’arribada: 17.15 h.

Els pares i mares que ho desitgin podran comprar un forfet per 15€ diaris + 3€ assegurança. Per fer-ho hauran de passar per les oficines de La Molina i donar el nom del/de la seu/seva fill/a.

Esquí de fons (La Llosa)

Preu:

• Preu pack esquí de fons: 131€ (inclou autobús, assegurança, forfait, material i curset. En aquesta activitat no és possible separar les opcions).

Descripció:

Els alumnes i professors acompanyants sortiran de l’aparcament del convent i aniran en autobús a les pistes, on recolliran el material. Tots els alumnes faran 3 h de curset (obligatori). La resta del temps podran esquiar lliurement per les pistes. Els professors es quedaran al punt de trobada per si es produeix algun incident. Hora de sortida: 8.35 h i hora d’arribada: 17.15 h.

Per poder dur a terme aquesta activitat cal un mínim de 25 alumnes inscrits. En cas contrari, no es podrà realitzar. Per si de cas això passa, especifiqueu al formulari en línia quina activitat d’entre totes les ofertades voleu triar com a segona opció.

FORMULARI