CONFIRMACIÓ MATRÍCULA ALUMNES INSTITUT 20-21

Les confirmacions de MATRÍCULA per l’alumnat que ja està a l’institut Pere Borrell, que aquest curs han fet 1r, 2n, 3r, 4t ESO o 1R BATX i 1R CFGM, els que no canvien de centre, que només es mouen de nivell han de realitzar aquesta CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA.

Per tal de saber si continuareu al centre el curs vinent cal que confirmeu la vostra matrícula aportant la documentació necessària. A continuació trobareu les instruccions de com fer-ho i els documents que us caldrà lliurar a administracio@inspereborrell.cat ABANS DE L’1 DE JULIOL (excepte 2n de batx i 2n cfgm, fins el 3 de juliol).

Si teniu cap dubte, podeu trucar al 972 88 46 42 de 9 a 14 h o enviar un correu a administracio@inspereborrell.cat

ACLARIMENTS EN CAS DE REPETICIÓ DE CURS:

Els alumnes que repeteixin curs hauran d’enviar o portar la documentació i fer el pagament de l’aportació de material i d’activitats del curs que faran el 2020-21. El 23 de juny com a molt tard tot l’alumnat d’ESO i de 2n de batxillerat i de cicles haurà rebut els butlletins i sabrà quin curs farà el 2020-21. En el cas de l’alumnat de 1r de batxillerat que estigui pendent de les proves extraordinàries de setembre, caldrà que esperi a tenir el resultat d’aquestes per fer el pagament del curs que li pertoqui. No obstant, pot omplir i enviar la resta de formularis i documentació i especificar que el pagament el farà al setembre quan faci arribar els documents al l’institut (per correu o presencialment) dins el termini indicat (fins el 3 de juliol).

Instruccions de confirmacions de MATRÍCULA per alumnes que accedeixen a:

2n ESO

3r ESO

4t ESO

UEC

1r BATXILLERAT (recordeu, alumnes de 4t que voleu fer un CICLE o el PFI al nostre institut, per cursar 1r de CFGM, heu d’haver fet una preinscripció i ben aviat la matrícula corresponent, com si fóssiu alumnat nou al centre)

CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA de 2n de batxillerat i 2n de CFGM, del 22 de juny al 3 de juliol de 2020.

2n BATXILLERAT

2n CFGM