ATENCIÓ FAMÍLIES I ALUMNAT NEU MASELLA SETMANA BLANCA

Benvolgudes famílies,

Com bé sabeu, aquest curs hem estat molt afortunats al rebre una subvenció de la Fundació Bosch Aymerich que permetrà que 418 alumnes del centre aprenguin i perfeccionin el seu nivell d’esquí i d’snowboard durant la Setmana Blanca a l’estació de Masella. Com que l’objectiu de la subvenció és que els joves de la comarca millorin la seva tècnica en esports de neu, els cursets d’esquí i d’snowboard que es faran la setmana vinent són OBLIGATORIS.

En cas que un alumne no assisteixi al curset, lamentablement no us podreu beneficiar de la subvenció i haureu de pagar l’import corresponent als serveis gaudits segons el preu no subvencionat. Si el vostre fill/a no assisteix al curset el primer dia, us enviarem per Comunicapp el codi de barres i l’import que haureu d’abonar abans del següent dia d’activitat (transport, forfet, material i/o entrepà diari).

Us enviem aquest comunicat perquè molts alumnes, sobretot de batxillerat i de 4t d’ESO ens han manifestat que no volen fer curset, que no estan d’acord que sigui obligatori i que volen esquiar pel seu compte. Recordem que la Setmana Blanca és una activitat organitzada per l’Institut i que hi ha unes normes d’organització i de funcionament que cal respectar. Insistim que els cursets sí són obligatoris i que no assistir-hi implica la renúncia a la subvenció i, per tant, el compromís a abonar l’import dels serveis contractats per tal de poder-los utilitzar. A més, mentre es fan els cursets, l’alumnat que no hi vulgui participar s’haurà de quedar al punt de reunió amb el professorat de guàrdia.

Pel que fa als cursets, hi haurà 40 grups de nivells molt diferents i tothom podrà estar amb altres companys/es d’un nivell similar al seu. A més, els/les monitors/es, com a bons/es professionals, oferiran a cada grup oportunitats per aprendre i perfeccionar la seva tècnica.

Des de les tutories s’ha fet força reflexió amb l’alumnat al voltant d’aquest tema, i nosaltres creiem i apostem per una Setmana Blanca en la qual tothom podrà millorar el seu nivell d’esquí i d’snowboard i que acollirà a més alumnat que mai gràcies a la subvenció que hem tingut la sort d’aconseguir. El fet que molts alumnes no participin en els cursets podria condicionar els dos propers cursos de subvenció que, en principi, la Fundació ens ha aprovat. Confiem que el nostre alumnat sabrà comportar-se, participarà en els cursets i gaudirà d’una excel·lent Setmana Blanca que sembla que se’ns presenta amb bon temps i una neu excel·lent.

Aprofitem per recordar-vos que si algun dia el vostre fill/a no farà ús del transport escolar, el pare/mare/tutor legal ha de signar l’imprès corresponent (a la web) conforme els autoritzeu i assumiu la responsabilitat a partir de l’hora en què es quedin sols/es. Això podeu fer-ho:

•  a l’hora de sortida dels autobusos i lliurar-li al professor/a de l’autobús al qual està assignat el vostre fill/a,
  •  a Masella i lliurar-li al professorat de guàrdia que estarà al bar de Pla de Masella
  • o bé a l’institut (de 9 a 18 h) i lliurar-li al professorat de guàrdia que hi haurà a la sala de professorat o als despatxos de direcció.

Cal fer-ho en persona el dia abans o, com a molt tard, abans de les 12 h del mateix dia. En cas contrari, i per la seguretat de l’alumnat, no estaran autoritzats a quedar-se.

Us desitgem una molt bona Setmana Blanca a tothom!

Cordialment,

Direcció INS Pere Borrell