Teatre Fòrum “#1000LIKES”

La companyia Nus Teatre va venir el 17 de febrer a representar l’obra “#1000LIKES” als alumnes de 3r d’ESO de l’institut.

#1000LIKES és un espectacle de Teatre fòrum, en el que es presenta un cas de ciberassetjament escolar, patit per la protagonista principal. La llei del silenci es fa present al llarg de tot el curs: els companys passen o tenen por de parlar, el professorat i la institució escolar minimitza la problemàtica, a casa una cosa així és inimaginable…i les TIC invisibilitzen la violència.

La innovació en aquest espectacle és que els assistents van poder utilitzar el seu telèfon mòbil per interactuar amb l’obra i l’acció que es va desenvolupar al llarg de l’obra va dependre de la participació virtual del públic, contribuint al desenllaç de l’obra. Al mateix temps, l’acció va tenir lloc a l’escenari, però també a la platea, i els alumnes van poder participar tant des de dalt de l’escenari com des dels seus seients.

Us deixem unes fotos perquè veieu com va anar!