15 de març, alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’INS PERE BORRELL han participat al I Concurs per escolars de Pintura i Dibuix a l’Aire Lliure 2017 “Puigcerdà un poble d’Història”.

El Museu Cerdà, juntament amb el seu col·laborador Aquiles Ortiz Bravo, professor i crític d’Art Veneçolà, tenen el plaer de convocar el I Concurs per escolars de Pintura i Dibuix a l’Aire Lliure 2017 “Puigcerdà un poble d’Història”.

Els participants, que han de ser alumnes de les escoles de Puigcerdà, hauran de presentar-se el dia 15 de març a partir de les 09.00 h, a la seu del Museu Cerdà a objecte d’inscriure’s en l’esdeveniment.

El concurs començarà a les 09.00 h i conclourà a les 13.30 h del dia assenyalat, hora en que es farà l’entrega de premis.

exterior1