ELS ALUMNES DE L´INS PERE BORRELL VISITEN « LA VILLE ROSE »

image001

El dia 6 d’abril els alumnes de 3r i 4t d´ESO que cursen francès com a segona llengua estrangera  van fer una sortida a Toulouse. Aquesta ciutat és coneguda com la ciutat rosa perquè el material de les construccions de façanes, monuments i ponts , el totxo,  s’assembla a aquest color.
Toulouse és la quarta ciutat de França en població, després de París, Marsella i Lió. Amb gairebé mig milió d’habitants.

image003 image005 image007

Vàrem fer una visita guiada en francès de dues hores  dels indrets més emblemàtics de la ciutat:   l’oficina de turisme, l’ajuntament , la plaça Capitole , Saint Sernin , les Jacobins i la Garonne.
La finalitat de la sortida era posar en pràctica els coneixements  que tenen els alumnes de la llengua, parlar fent enquestes i aprendre nou vocabulari, i ho han fet!

image009 image011

Une belle journée à Toulouse.

(document en pdf visita a Toulouse)