INSTRUCCIONS
1.Comproveu que les dades que consten al document pdf adjunt al correu electrònic “Confirmació de matrícula 20-21” que han rebut tots els alumnes a les seves adreces @inspereborrell.cat són correctes.
2. Ompliu el formulari de confirmació: https://forms.gle/
3. Ompliu el formulari de salut, que trobareu a l’enllaç següent: https://forms.gle/
4. Feu arribar a l’institut la DOCUMENTACIÓ següent, que haureu d’enviar o portar al centre ABANS DE L’1 DE JULIOL:
Podeu fer-ho:
-
Amb suport informàtic:
-
Descarregueu tots els documents necessaris:
-
Autoritzacions (participació en sortides; comunicació de dades personals; i ús de recursos digitals, d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de material que elaboren).
-
Justificant de pagament de l’import de material i activitats escolars de la UEC.
-
Sol·licitud del servei de transport escolar / ordre de domiciliació bancària / sol·licitud amb ajuts individuals al desplaçament, en cas que necessiteu aquest servei (les sol·licituds de transport escolar es poden enviar telemàticament al Consell Comarcal a través de la pàgina www.cerdanya.cat o bé portar-les presencialment trucant abans al 972 88 48 84 per demanar cita prèvia).
-
Sol·licitud de taquilla, en cas que en vulgueu.
-
Justificant de pagament de la quota de l’AMPA, si escau (el justificant de pagament de la quota de l’Ampa l’haureu d’enviar a ampapereborrell@gmail.com)
-
Envieu tota la documentació escanejada o fotografiada, al correu administracio@inspereborrell.
cat
-
-
Presencialment:
-
Demanar la documentació impresa a la consergeria de l’institut (C/Escoles Pies, 46, Puigcerdà – de 8.30 a 14 h).
-
Trucar al 972 88 46 42 de 9 a 14 h i sol·licitar cita prèvia per lliurar la documentació presencialment a la secretaria administrativa de l’institut.
-
INFORMACIÓ D’INICI DE CURS 2020-21
A causa de la pandèmia COVID19, els horaris i el format dels diferents estudis es poden veure modificats el curs vinent. El Departament d’Educació està treballant per determinar el funcionament del curs 2020-21, amb la intenció de prioritzar un format 100% presencial en els cursos inferiors (1r i 2n d’ESO) i un format híbrid en la resta de cursos. Per fer-ho, està fent un estudi tenint en compte les mesures de seguretat que estableix el Departament de Salut i la disponibilitat d’espais i de recursos humans. Malgrat que fa temps que estem treballant en la planificació i l’organització del proper curs, de moment, encara no us podem concretar més. Us informarem de seguida que rebem informació oficial.
Les classes començaran el 14 de setembre, si no hi ha canvis.
Us anirem informant de tot puntualment per comunicat (ComunicAPP Edu ) i a través de la web: https://agora.xtec.cat/
Bon estiu!