INTERCANVI LINGÜÍSTIC-CULTURAL CATALUNYA-QUEBEC

image001L’ Institut Pere Borrell participa per primera vegada aquest curs escolar al Programa d’Intercanvi lingüístic Catalunya-Quebec. Aquest programa es regeix en virtut del Conveni de col·laboració signat el 13 de gener de 2013 entre el Departament d’Ensenyament i l’entitat educativa oficial, Éducation Internationale, del Quebec. Enhorabona, doncs, al Departament, per aquesta iniciativa que consisteix en l’intercanvi d’alumnes quebequesos per estudiar durant tres mesos a Catalunya i poder desenvolupar les seves competències en espanyol i la seva iniciació al català i d’alumnes catalans al Quebec durant tres mesos més per desenvolupar les seves competències en francès.

image004

Des de l´11 de setembre i fins al 3 de desembre 2016, un alumne quebequès, Loïc Saint- Laurent Lebeux ha fet una estada a l’Institut Pere Borrell i ha viscut amb la família del nostre alumne seleccionat, Albert Planella Obach , el qual va començar la seva experiència al Quebec el dia 14 de gener i la continuarà fins al 9 d’abril.

image003
Loîc Saint-Laurent Lebeux/Albert Planella Obach